Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeA skąd weźmiesz dodatkowy tlen do tego DODANEGO WODORU? Prawidłowo ustawiony gaźnik zasysa tylko tyle powietrza, ile potrzeba do spalenia benzyny zawartej w zasysanej mieszance powietrzno-paliwowej. Jeśli teraz dodasz jeszcze kolejną dawkę paliwa (tu ==> wodoru), to coś się przecież nie spali nad tłokiem! Albo w tłumik wyleci niespalona benzyna, albo dodatkowy wodór. Wybierz jedno albo drugie! Jak widzisz to raczej poroniony pomysł, no chyba że masz totalnie rozregulowany układ zasilania w paliwo. Wtedy i taniej, i prościej będzie jednak posiedzieć nad gaźnikiem. Albo wręcz pojechać do dobrego mechanika - niech Ci ustawi prawidłowo gaźniki!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza